fredag 24 december 2010

Julafton dä ä dä bästa jag vet på hela dagen

God Jul mina kära kära vänner!
Ursäkta för min väldigt sena uppdatering....
Det har hänt så mycket sen jag senast checkade in här men nu kan jag inte tänka mig hur jag ska summera allt.. Kan bara säga att det har varit en massa jobba-jobba-jobba och en del festa!

Idag är det fan julafton! Kan inte fatta det.. Det var min första jul utan familjen, det sög ju.. Hade/har noll julkänsla. Gick upp vid 6.45, höll på att börja gråta hela morgonen för att jag inte var hemma.. Började jobba kl 8.00, vi satte upp Harbourview för vår stora jul fest imorgon den 25:e med håll i er folks 800, nästan 900 (!) reservationer! Vi var klara vid 14.30 då en kollega hämtade upp mig och tre andra tjejer för att fira lite jul hos ett par grymma medlemmar på klubben The Deckers :) Där drack vi champagne, vi gjorde varm äppelcider med rom i, gluhwine med apelsiner plockade från deras tomt, bakade kakor, lekte med den sötaste hunden ``Dude``, hade det asmysigt med värdparet, fick lite julklappar av dem, Brad spelade piano för oss (han var grym!) Ja, vi hade det väldigt bra! Om jag hade stannat hemma hade jag nog bara gråtit och tyckt synd om mig själv, det här slog ju det med hästlängder!

Stort tack och en bamse mysig kram till Mamma och Pappa, Farfar och Morfar för pengarna :) Tror jag ska hoppa fallskärm för dem :)
Stort grattis till Pontus och Becca för den helt fantastiska och underbara nyheten :) Kan inte vara gladare för er skull!

Nu sitter jag med en guiness och mörk choklad och tittar på The Holiday.

Hjälp mig! Vad jag längtar tills mina älsklings bröder kommer och hälsa på mig :)

Saknar er alla så in i bomben! Det kommande dagarna som är kvar på året kommer bli helt galna jobbvis.. Tror jag jobbar 70 timmar nästa vecka!  Så ni kanske inte hör så mycket från mig på ett tag.. Men jag tänker på er!

Massa julekramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar