lördag 4 december 2010

Jobbrapport

Uoff! Det är långa dagar på jobbet kan jag lova. Igår hade jag ett 10,5 timmars pass följt idag av ett 13 timmars! Men det gårdagen var ändå helt okej, det var Salvation Army Gala då väldigt rika personer ca 100 kom och åt 3 rätters middag och skänkte runt 50 000 dollar till dem. Fattade inte riktigt vad pengarna gick till.. Gästerna var jättefina, damerna klädda i galaklänningar och herrarna smoking eller uniform. Bandet som spelade körde mest motown låtar, vilket jag gillar! Det var så kul att se ``gamlingarna`` groova loss till musiken. Mötte en svenska på middagen igår, hon och hennes sällskap var jättetrevliga och roliga. Hon ville att jag skulle följa med till Boca idag och kolla på Svea (svenska luciatåget som reser runt världen), det hade ju varit jättekul men jobbar man så jobbar man. Bordsdekorationen fick gästerna ta med sig hem men svenskan och hennes väninna gav den till mig! Hihi. Jag blev jätteglad den var helt ljuvlig massa vita blommor; liljor, rosor och andra med gröna detaljer och bruna siden band i men det bästa är att den kostade 100 dollar.

Idag är det bröllop på schemat, ska bli jättekul eftersom jag aldrig någonsin varit på ett! Visst jag jobbar men ändå det kommer vara hur fint som helst.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar