tisdag 23 november 2010

HEY

Go kväll!

Idag har jag jobbat 9-14 då vi bl a förbedde för den stora Thanksgiving festen på torsdag med cirka 6-700 gäster. När jag kom hem hann jag med en sväng till poolen innan det började blåsa allt för mycket, nu sitter jag och chillar i soffan och kollar på film medans de andra gick till Starbucks. Usch jag vill inte ens veta hur mycket pengar jag har spenderat där redan! Kaffet är inte ens gott!
Förutom ett Starbucks har vi en mataffär, subway och lite annat cirka 2 minuter från lägenheten, om man vill till ett wallmart eller köpcentrum måste man ta bil eller buss, samma med stranden men det är det värt pga alla söta surferboys. Centrumet som heter Gardens Mall har butiker som forever 21, Victoria Secret, H&M, Mac, Macys, Sears och Bloomingsdale med massa andra.
Det är en sån lustig känsla att vara här den här årstiden då det är julpynt överallt och det är extremt! Jullåtar spelas i butiker och på radion men jag kan inte få någon julkänsla alls. Lite avis på er där hemma som kan mysa framför en brasa med GOTT kaffe och titta ut på den vita marken.

Puss på er!
Här är för er som är nyfikna på hur lägenheten ser ut:







                                                                                   Poolen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar