onsdag 3 november 2010

LÄTTNAD



Ååååh vad skööönt! Nu kan jag slappna av, äntligen! Idag har jag varit på amerikanska ambassaden för en "intervju" och för att få mitt visum. Tack för det  US and A! Nästa vecka skickas det hem till mig och jag är redo att skeppas över Atlanten som en äkta Buffalo Soldier, vilket en viss Bob Marley sjöng om... Eller man får ändra lite i texten kanske.. There was a Swedish soldier in the hart of America, stolen from Sweden brought to America, fighting on arrival fighting for survival. Kanske inte riktigt men ändå..
Hihi, jag blir lite pirri pirri när jag tänker på att jag snart är där! Hörde att Tiger Woods var singel, han kanske är ute efter en ny svenne...

Lycka till till MIG!

(Bob Marley & The Wailers- Buffalo Soldier)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar