måndag 10 januari 2011

Trötter

Gokväll!

Usch, det är inte bra att jag redan börjat tröttna på jobbet... Jag blir trött på mig själv för att jag alltid tröttnar så snabbt på allt! Jag får bita ihop, för att göra mig gladare och för att kunna stå ut tänker jag alltid för mig själv ```håll käften malin, du är fan i florida`` hahah, det funkar!
Men igår på jobbet hjälpte det inte riktigt, jag ska berätta varför så ni förstår.. Jag jobbade på en födelsedagsfest, det var en gammal gubbe som fyllde 90 och han hade ett sällskap på kanske 20 pers, jättetråkiga människor (höll seriöst på att somna), men alla fall. Jag gick fram till födelsedags```barnet`` för att servera honom, då ville han resa sig upp för att gå på toa, så jag drog ut hans stol och när han reste sig upp tappade han sin tygservet på golvet så jag böjde mig ner för att ta upp den, samtidigt som jag hukar mig märker jag att jag har hans rumpa precis vid mitt ansikte och vad händer? Jo...Tror ni inte gubbjävlen lägger av en mök rakt i ansiktet på mig! Vad ska man göra liksom.. Jag bet mig hårt i läppen för att inte börja skratta, sen vek jag ihop serveten la den på hans plats och nästan sprang ut i rummet för att få frisk luft och för att fnissa! hahah.. Gubben sa inget! Utan gick bara iväg till toan. Jag undrar om han kanske skämdes så mycket och han kanske till och med sket på sig! hahhahhaahahahahahh. En vanlig dag på jobbet det gott folk.

Only in America: Får jag bjuda på lite sweetpotato mash with marshmallows? Vidrigt! Har inte vågat/eller vill inte ens prövat det.
Det värsta är nog att dem har kundvagnar i matbutikerna för feta människor som inte orkar gå, det är alltså permobilar med en vagn framför. Så i den sitter dem och åker runt i butiken och handlar sina Dr.Pepper, donuts och pizzas. Sjukt.

Nu ska jag fortsätta läsa i min bok som handlar om ett av världens bästa rockband! Ja, ACDC. Visste ni förresten att låten The Jack handlar om Gonorré? She´s got the Jack! hahah, nice. Mycket bra låt förövrigt.

Godnattens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar